Інформаційний запит

CAPTCHA
Мета цього запитання — довести, що ви є реальним відвідувачем і запобігти автоматизованим розсилкам спаму.
+380 96 004 09 09

ПОСМ - рекламні вироби та продукти | insight.co.ua

ПОСМ

ПОСМ (від англ. POS (point of sale)- місце продажу) — це матеріали, що сприяють просуванню бренду або товару на місцях продажів. ПОС-матеріали служать для додаткового привернення уваги і ефективного просування товарів. Покупці, вивчаючи ПОС-матеріали, швидко і легко одержують інформацію про переваги продукції. Таким чином, за рахунок інформативності і здатності привертати увагу до товару, ПОС-матеріали стимулюють продажі. ПОС-матеріали теж різноманітні - це воблери, шелфтокери, наклейки, роздаткові матеріали, плакати, підвісні конструкції, брендоване торгове обладнання, світлові короба, акрил лайти, таблички, стопери, дисплеї. В залежності від місця розміщення всі ПОС-матеріали можна поділити на групи: матеріали в зоні зовнішнього оформлення, у вхідній групі, в торговому зала, у місці викладки, в прикасовій зоні.

Зона зовнішнього оформлення. Головне завдання першої зони - привернути увагу клієнта до торговельної точки, спонукати його зайти в неї. Тому близько точки продажу потрібно розмістити покажчики та інформативні конструкції. Краще всього використовувати комплексне оформлення ПОС-матеріалами: вивісками, даховими установками, лайтбоксами, штендерами. Також можливе використання тротуарної графіки.

Вивіски - це інформативні конструкції, розташовані у місці продажу та створюють перше враження у потенційного клієнта.

Вони є одним з маркетингових інструментів, що створюють комерційний успіх підприємства. Можуть бути світловими та несвітловими, у вигляді коробів та об'ємних літер.

Штендер (тротуарна установка, мимохідь) - це одно- або двостороння переносна конструкція, що найчастіше встановлюється на тротуарах в безпосередній близькості до компанії-рекламодавця (місцях продажів). Рекламне зображення (картинка або текст) наноситься на основу. Штендер легко привертає увагу, здатний вмістити всю необхідну інформацію про товар або послугу. У рекламних колах штендер уважається одним з недорогих, але дуже ефективних способів привернути увагу та проінформувати перехожих про товари (послуги) або сезонні пропозиції та акції. 

ПОС-матеріали, розташовані у вхідній зоні. Вони нагадують споживачеві про пропозицію певних товарних марок, конкретного виду товару в тій чи іншій точці продажу.  Важливо повідомити про проведення промо-акцій та інформувати про режим роботи торгової точки. Також в цій зоні використовуються рекламні наклейки на камерах схову та на брелоках для ключів від них, на візках і кошиках для покупців.

Таблички (tablets) - невеликі пластикові або картонні прямокутники, що містять рекламу та інформують: «відкрито» / «закрито», «від себе» / «на себе», таблички з графіками роботи або  інформацією рекламного характеру.

Диспенсер - конструкція у вигляді стійки або панелі, призначена для роздачі та зберігання матеріалів рекламного або презентаційного характеру.

Ростова фігура (хардпостер) - це виріб, який імітує силует людини, виготовлений в натуральну величину. Ця фігура спонукає людину звернути а себе увагу, тим самим збільшує зацікавлення до певного товару чи послуги. Може використовуватися як на вулиці, так і в приміщенні. Матеріал: пластик ПВХ, композит. На лицьову сторону наноситься повнокольорове зображення. Можливе нанесення зображення на обидві сторони фігури. Використовується технологія УФ-друку.

ПОС-матеріали, розташовані в торговому залі. Головна мета матеріалів в даній зоні - провести покупця бажаним маршрутом. Для цього використовуються воблери, стікери. Над місцем викладення товару використовують мобайли та плакати.

Дисплей (display - демонструвати) - стенд, конструкція для презентації товару. Довгострокові дисплеї виготовляються з комбінованих матеріалів (метал, пластик, ДСП, скло тощо). Тимчасові дисплеї виробляють з картону, так як собівартість його значно нижче.

Воблери - це мініатюрне рекламне зображення, виконане, як правило, з картону чи пластику та закріплене на гнучкій пластиковій ніжці

Мобайли - підвісні конструкції, що кріпляться до стелі. Несуть рекламний характер. Виготовляються з пластику ПВХ, зображення наноситься за допомогою УФ-друку.

Хард постери - плакати (постери) нанесені на жорстку основу. Хард постери можуть мати самий різний розмір (від А5 до величезних, заввишки більше людського зросту), їх встановлюють на полицях, прилавках або на підлозі, як правило мають із зворотного боку опорну ногу.

ПОС-матеріали, розташовані в місці викладки. В даній зоні покупець приймає остаточне рішення про покупку. ПОС-матеріали цієї зони несуть покупцеві інформацію про товар безпосередньо перед ним. Додатково можуть містити рекламну інформацію, для управління вибором покупця. Для залучення уваги до товару однієї марки підійдуть шелфтокери та іміджеві статуетки.

Шелфтокер (англ. «shelf» - полиця, «talker» - мовець) - рекламний елемент у вигляді панелі, що кріпиться до прилавку чи полиці. На нього наноситься зображення торгової марки. Призначений для візуального об'єднання і виділення на загальній полиці продукції однієї торгової марки чи однієї лінійки. Додаткова функція - страхування від падіння.

Стопери - це різновид ПОС-матеріалів,що кріпляться перпендикулярно до полиці. Завдання - зупинити потенційного покупця, привернути його увагу до себе, і, як наслідок, до рекламованої продукції. Матеріал - пластик. Друк з обох сторін.

Баркет (шелфорганайзери) - підставка-вітрина, призначена для презентації декількох товарів одного типу. Найчастіше виготовляється з акрилу, зображення наноситься УФ-друком, застосовується технологія термогнуття.

Тестер-стенд (тестер-бар) - підлоговий або вітринний дисплей з можливістю тестувати (пробувати) продукт.

ПОС-матеріали прикасової зони. З урахуванням особливостей товарів даної зони біля кас добре працюють стікери, диспенсери, воблери, рекламне зображення на монетницях, а також роздаткові матеріали.

З питаннями та замовленнями звертайтесь

(068) 876 34 47 та in@insight.co.ua